Tapahtumat

Femmineo kuoro harjoittelee maanantaisin klo 18-20 Vitikkalan koululla Jämsässä.

Alustava varaus 13.3.22 Jämsän muistiyhdistyksen konsertti, Vitikkalasali Jämsä

la 18.12.21 klo 15-17 Maalaishotelli Morvan Perinteiset joulumyyjäiset.

Ulkoilmatapahtumassa Femmineo tuo joulutunnelmaa jouluisten laulujen kera.

su 12.12.21 klo 13.30. Kuoronjohtaja Jooa Sotejeff-Wilson, tutkintokonsertti.

JAMK musiikkikampus, Hannikaisen sali, Pitkäkatu 18–22. Jyväskylä. Femmineo mukana.

ma 6.12.21 klo 13 Jämsän kaupungin itsenäisyyspäivän juhla.

Femmineo mukana juhlaohjelmassa suomalaisin lauluin. Juhla järjestetään koronarajoitusten vuoksi ilman yleisöä, tapahtumaa voi seurata suorana lähetyksenä Jämsän kaupungin Youtube-kanavalla https://www.youtube.com/channel/UC8J4H9yWELl_9XXlnyQ9p9Q

30.10.21  Femmineon 25-vuotis juhlakonsertti

Femmineon 25-vuotis juhlakonsertti "Laulajan luonto" lauantaina 30.10.21 klo 15, Paunun koulun juhlasalissa. Liput 15€, sis. väliaikakahvin.

Konserttimme koostuu kuoron 25-vuotisen historian helmistä sekä meille aivan uusista kappaleista, ja mahtuupa joukkoon kaksi kantaesitystäkin: Petter Ohlsin säveltämä Uinuva meri kuorosovituksena sekä Jooa Sotejeff-Wilsonin teos Aikani seisoin. Kaikki esittämämme kappaleet liittyvät tavalla tai toisella luontoon, millä haluamme tuoda esiin ihmisen ja musiikin suhdetta siihen ja sen korvaamattomuuteen. Ilman luontoa ei olisi säveltäkään.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

4.10.21 Jyväskylän VIII kuoroviikot

Femmit mukana yhteiskonsertissa esiintymässä maanantaina Seminariumilla klo 19. Vapaa pääsy!

16.3.21 Femmien kuulumisia!

Jooa Sotejeff-Wilson aloitti uutena kuoronjohtajana syksyllä 2020. Upeasti Jooa on lähtenyt luotsaamaan kuoroa taas uusiin haasteisiin! Femmien kuoroharjoitukset jatkuvat koronarajoitusten aikanakin kulloinkin voimassa olevan ohjeistuksen mukaisesti. Harjoituksia pidetään pienryhmissä turvavälein, maskit ja hygienia huomioiden. Harjoituksia pidetään osittain tai kokonaan etänä Zoomin kautta. Juhlavuoden ohjelmistoa harjoitellaan eteenpäin ja toivotaan että konsertti totetutuu syksyllä 2021!