Laulun iloa ja naisenergiaa!

Meistä...

Kuorossamme on n.25 laulajaa, jotka jakautuvat useimmiten neliääniseksi kokoonpanoksi. Tarvittaessa joukostamme löytyy myös solisteja, sekä Casio-kvartetti joka harjoittelee ja esittää omaa ohjelmistoaan. A cappella -kappaleiden lisäksi kuoro esiintyy mm. pianistin, urkurin tai yhtyeen säestyksellä. Haemme mielellämme  yhteistyökuvioita muiden musiikiin toimijoiden kanssa!

Syksystä 2020 alkaen Femmineo-kuoroa on johtanut Jooa Sotejeff-Wilson. Hänelle tärkeitä arvoja kuoron johtamisessa ovat yhteisöllisyys, ilo ja musiikin elämää vahvistava voima, joita hän toivoo kuorolaistensa saavan kuorossa laulamisesta. Hänellä on laajasti kokemusta kuoronjohtamisesta sekä Suomessa että ulkomailla. Hän on toiminut myös ortodoksisen kirkon kanttorina. Tällä hetkellä opinnot musiikkipedagogiksi Jyväskylässä ovat loppusuoralla.

Kuoro harjoittelee maanantaisin klo 18-20 Vitikkalan koululla Jämsässä. Tarpeen mukaan järjestetään lisäharjoituksia stemmoille. Harjoituksia järjestetään myös Zoom-yhteydellä etänä sekä hybridinä, kulloinkin voimassa olevien terveysturvallisuusohjeiden mukaan

Liity jäseneksi!

Haluaisitko tulla mukaan? Kuoroon mahtuu aina uusia laulajia! Jos haluat laulaa ja olet valmis sitoutumaan säännölliseen ja tavoitteelliseen harjoitteluun antoisan harrastuksen parissa, ota yhteyttä!

Löydät meidät myös facebookista @Femmineo naiskuoro ja instagramista @fem_mineo